Friday, January 25, 2013

Lebat sgt!!

Salam...

Pergh...ujan kat luar sgt lebat kot....dr tgkt 23 ni hanya leh nmpk bgunan AG kt sebelah je...ayo...cuaknye....mikir cmne nk balik plk pasni...dhla aku ni telah dikategorikan sbgi rabun silau...sah sahih time ujan cenggini xnmpk jalan...hadoi ai....cmno nih?? kite ni dhla xbrape nk nmpk...of coz akan amek lane belah kiri skali sbb bwk slow...mata xnmpk..dlm ati bdebar2 yg amat sgt la...leh kono drh tinggi camni...takut oi...tp...yg bt lebih kecewa dan takut....kete lain yg drivernye...of coz kaum lelaki (ade gak pompuan) yg lebih hebat..berani dan macho...yg memandu ala2 xhengat...slumber je dlm ujan2 lebat gini pun nk motong....pergh...'salute' la kat dorg yg cmni...xfikir lsg prsn org lain n prsn org2 yg tggu dorg kat umah tu...huhuuhuu....Ya Allah...cepatla ujan ni seriyat...lega la skit....

2 comments:

  1. lama x update blog yanie..
    http://jobandcash.com/?share=126773

    ReplyDelete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete