Wednesday, January 2, 2013

1st day @ school!!!

Salam all..

Xcited uols...arini 1st day Raef g skolah...masuk tadika je pun..tp ibu ni nye xcited ngalahkan anak masuk u....huhuhu...pg ni kejut dia...trs dia bgn...'yeay!!! arini ayep skolah'....rupenye dia pun xcited...yela...dh bape lama dh dia asyik kata nk g skolah je...ibu ni je yg xanto2...huhuhu....

Sampai je kat skolah...melompat kwn tu trn kete...mmg nmpk mata dia bersinar2 seronok n xsbr...al maklum ler...ada beg skolah baru...batman gitew....hape2 jela ayep....ok ayat 1st dia....'mmm...nape bdk2 tu nangis ibu?' hamboi ko...kekwat sgt kan sound2 org lain gitu...mentang2 dia kool je...siap ngan rambut pacak2 dia lg...mula2 aku risau gak simtom nangis2 ni berjangkit kat dia...tp alhamdulillah...dia ok smpila aku tglkan dia n pegi ofis.....

B4 g ofis tu aku request kat teacher dia nk naik tgk dia kejap leh x...bukan ape...saje nk amek gambo (konon2 nk abadikan la 1st pic dia kat skolah).....mula2 tu teacher dia cam berat ati je nak bagi...yela....mana leh parents naik ke kelas....tp last2 teacher tu ok je....aku sorok2 je pun tgk dia....n pic yg aku dpt pun agak jauh...cumenye...t'kejut aku tgk dia...org lain sibuk dok buat ape yg teacher suh..dia buat2 gak...tp smbil baring2 lagi kat lantai...anak org lain xbt pun cmtu..trs aku t'fikir...ya Allah!! jgnla dia nakal nti....huhuhuhuh...(wlupun nmpk gaya mcmtu...arghh!! pengsan)...kejap je pun aku kat atas tu..dh 5 min tu...aku trn le bwh balik.....n balik ofis utk selesaikan keje yg tiba2 dtg...wlupun sbnrnye aku cuti arini...huhuhuhuuhu.....terpaksa la kanselkan cuti ni....

belajar rajin2 ayep...have fun n make frens....tu je yg aku pesan kat ayep pg td...ptg ni balik nk tny camne...xsbr...hehehe...ok..N.

No comments:

Post a Comment