Monday, June 8, 2009

pernah x korg rasa.....

Hmmm...penah xkorg rase tertekan dgn kwn yg cmni???

time korg sibuk2 bt keje...ade je msg msk bertubi2...ish3x..time ni la member2 nk sibok2 tny kabor...rindu la konon2 nye..ceh!! bile xjwb...ckp kite xigt kwn la...dh sombong la...itula..inila...nk bernanah telinga dgr kena kutux...geram je rase...kite ni pun bls la msg2 dia everytime dia anta msg...kalau x kang merajuk la plk kan?? tapi....wah3x...time kite btl2 perlukan member tu utk kongsi cerite...dia plk cm nk xnk je bls msg..dh berkawan lame..confirm kite kenal..dari cara jwb msg dh tau mls nk lyn kite..bknnye tgh sibuk keje pun...skdr tgh bg support kat kwn2 tmpt keje dia yg tgh main volleyball la...takraw la...bola jaring la...hape2 lg ntah...hmmm...tgglla kite ni terkulat2 geram!!!
ish....kalau ikutkan ati ni rase geram btl dgn kwn yg sorg ni...dh byk kali aku cube nk kwl diri dr jwb msg2 dia..iyela..bknnye ape..ni bkn 1st time dia bt kat aku camni...bile dia nk aku..dia cari aku..tp bile xnk...dia bt bodoh je...mcm ape je....mslhnye...kitorg dua ni mmg kwn baik...dh jd addicted nk bermsg2 ngan dia..sbb dia la kwn utk bersembang yg bukan2 pun..hehhehehe...cume tu la..angin dia ni psg surut...aku cube nk bt camne yg dia bt kat aku..biar dia rase ape aku rase...hahahhahahha...tp susahla...aku ni lembut ati sgt ke eh?
actually bkn dia sorg je yg cmni...adala 2 3 org lagi...tp situasi terdekat yg jd arini adalah spt diatas..huhuhu..hmmm...ada idea x wat should i do ngan org camni???

No comments:

Post a Comment