Tuesday, June 2, 2009

Lame gile x update blog!!!




Halllluuuuuuu...hmmm..mmg lame gile la aku xupdate blog ni...dsr pemalas btl!! hahaaha..actually kalau lame aku xupdate 2...mst ade mcm2 jadi..1st time dulu...sbb pregnant n bersalin...ha..skrg ni lak...uhhhhh....sbbnye aku dh bertukar unit..masuk unit AIR...hehehhehe..hectic gilos!! ade je keje hari2...dh ar tray in makin tggi...tray out plk kosong jer...mane xnye..asal je nk m'abiskan tray in 2...dtg plk benda2 nk urgent...uikssss...xmonang tgn dibuek eh...tp thankful gak la msk unit ni...sronok gak...sbb ade geng2 seunit yang membantu...xkirela...baik yusri..pali..kak rozi n am....hehhehehe...hmmm..tp aku xsempat lg nk luangkan masa baca fail..teruknye aku ni!!! ha...tu cito psl keje...

Raef : hmmmm...dh 4 bulan dh dia...dh pandai meniarap n agkt punggung la...huhuhu..tp dh lain lak pesen dia tdo..mentang2 dh tau meniarap...asik tdo cam gitu je...huhuhu..2 mei 2009 aritu kitrg buat kndri cukur jambul dia...bersekali ngan kazen aku a.k.a makcik raef...wlupun sebaya ngan dia sebenarnye..hhehehehhehe...hmmmm...selain dr tu..raef dh pandai main2 n ketawa2...yg plg suke lyn dia...sape lagi kalau bkn ayah dia...ketawa besar dia kalau kena agah...ish2....tp satu la ttg dia ni..kalau dia sronok sgt tu..mlm nye dia xleh tdo....nk main je..sabo je la ibu ni raef...huhuhuhu..xpela...ni aku uploadkan pics dia yg agak latest....tp dh basi dh dlm henfon....












2 comments:

  1. alah..omeynyer raef...geram...geram...

    ReplyDelete
  2. tomeinya raef ni...geram je nk cubit2 pipi chubby dia tu..hmmm..tp kne cubit senyap2 laa..marah plak ibu dia nanti..hehe..

    ReplyDelete