Wednesday, April 1, 2009

Penjaga Kunci......

hmmm....tu la duty yg terpaksa dilalui minggu ni..'jaga kunci'...adoi!! confirm balik lambat punye...al maklum, kat bahagian aku ni mmg ramai yg rajin balik lambat..esp. our big boss la..huhuhu...tapi nasib baikla tugas ni dtg after 2 1/2 mth skali...so xdela kerap sgt...

dulu...masa bujang n xde anak lg okla kalau kena jaga kunci ni...tp pas2 ade raef ni..mcm teringat2 je kat dia...nak2 plk bile g amek dia lambat...masam je muka dia...kdg2 dia seakan2 protes ngan aku...mmgla dia xfhm pape...tp cara dia cam dia ngerti jer...kesian kat dia..bile aku pggl atau agah2 dia..dia bole buat 'dek' je eh..sabo je la ibu....huhuhuhu...price to pay...

tapi..rajuk dia xlama..psg lagu tele-tubbies n strawberry shortcake..manis je muka dia senyum2 nanti...pastu lak tkr pampers dia n upah susu...sronok la dia...lyn2 dunia dia yg aku xtau camner sampai la dia ngantuk...tidola dia nanti...arghhh..rindu plk kat dia...hmmmmm....

lambatnye nk tggu sume org balik...xkan nak g halau...aku ni bukan jenis yg garang...kalau org suarakan mslh dia..knape dia kena balik lambat..mule la aku kesian..tu yg sggp tggu gak tu...xpela...saya tunggu..sdgkan dlm ati meronta2 nk balik..hakhakahak...so... ni la hasilnya...sambil2 tggu org lain siapkan keje..aku apelg..ngepek kat sini..hahahhahah...buat keje 'lagha'..ish...bile sume org nk balik ni...nk balik msk ni...hmmm...k la..aku ingat nk g washroom jap arr..byk benda lg bole d stlekan sblm balik...so...nti aku post entri lg...


p/s: intan...thank u ajar aku berblog...hehehhehe...saya budak baru belajar..klu salah tolong tunjukkan...itula yg intan lakukan..thanx lg...

2 comments:

  1. huhuhu... cian ko yer... tak per la.. lengkali kalau dah nak balik bgtau la...aku x kisah...bleh jer balik awal... begitu la rasa bila ada anak beb.. g keje pon hati rindu jer kat dia....baru sorang tuh..kalau dh dua cam aku.. hmm rasa cam nak benti keje jaga diorang jer... sebenarnya banyak y kita terlepas utk tgk gelagat n perkembangan dia dari hari ke hari...tetiba weekend je kita leh terperasan oh..anak aku dah pandai ni..n dah pandai tuh..huhuu..cedih kan..

    ReplyDelete
  2. hmmm..tu la...tb2 je aku rase cam ..'eh,dh besar skit la raef ni'..dh pandai nk ajak main2 n borak2 dh..kalau tgk dia snym..cair hati aku..rase nk dok ngadap dia je....geram..hahhaha..tp tu la hakikatnye...

    ReplyDelete