Thursday, April 2, 2009

ikan emas bole berdiri???

ha...tu la yg menjadi persoalan aku...mlm td sambil2 lipat kain pas tidokan raef...abg yg ddk ngadap akuarium dia tb2 ckp.."eh yang...ikan emas tu diri tegak la..." hah???? biar betul??? aku pun xtau la btl ke tidaknye..huhuhuhuuhu...maybe ade sbb tertentu kot ikan tu bt camtu..ape2 pun...teringat cerita yg penah di sampaikan Dato' Dr. Fadzilah Kamsah ttg ikan...mulut ikan yg kelihatan cam dia tgh mengunyah tu rpanya dia sdg berzikir..n kalau kita abiskan masa dpn akuarium tu..kite tmpg zikir yg ikan tu baca...sbb tu kita tenang bile tgk ikan tu kulu kilir...hmmm...btl gak teori yg disampaikan tu..mmg tenang je bla tgk ikan2 tu berenang...time2 tls ni terigt lak zaman knk2 dulu...time skolah rendah...ade 2 org member laki aku pggl aku 'ikan duyung' hny semata2 sbb rambut aku pjg smpi paras pinggang...abis sume dak2 yg se'batch' ngan aku pggl aku cmtu...harus ke??? yg sakit sgt ati tu..igtkan dh berlalu dh pggln tu..ade ke ptt dtg kenduri kawin aku...cite psl nama glamor aku tu kat laki aku...***** btl!!! geram jer....tp aku suke sbb kitorg xpnh pts kawan sampai skrg...sampaikan aku bersalin pun dorg dtg tgk...thanx to u my fren...eh td cite psl ikan...tb2 ter'emo jap...igt memori dulu..k la..dh nak 830...saje je post entri...tgh rase nk menulis...chow!!

1 comment:

  1. kalau mulut ikan cam ngunyah...ikan berzikir...hmmm berbalik pada cite ko td..malek kata ikan tuh diri kan.. agaknya lah ikan tu baru angkat takbir kot...hmmm

    ReplyDelete