Friday, December 21, 2012

Geram pnya psl.....

mmmmm...ni sume entry terdahulu nye pslla ni..konon2 nye geramla.....xthn dh tgk susu yg terbuang tu dek krn botol yg dh lma2 xbrape nk compatible ngn pump...aku pun apelg..trs la click2 kat littlewhiz tu..mmm..beli trs botol medela....puas hati...hrp2 xde lg pembaziran pasni.....awal2 pakai dulu ok je...lma2 cam loose lak botol sedia ada ni...abis aku pusing2 6 stok yg ada...sume pun berlaku p'baziran...syg...syg....aku ni jenis yg nyimpan susu dlm storage bag je...so aku xde byk stok botol yg cantik2...bile tgk kwn2 pny botol yg lawa2 rasa grm nk beli....tp dek krn xmuat peti ais nti...n sblm hubby aku bising2 penuh peti ais...biarla ku pendam hasrat dihati...hehheheheh..yg penting susu tu ada...n hrp2 la smpi bile2.....

* errr...konon2 geram td..nk beli botol....tp aku terrrbeli skali ngn benda lain...hahahhahhaha....trs lari bajet...huhuhuhu....nila dia pompuan namanye..

No comments:

Post a Comment